czwartek, 6 kwietnia 2017

CUDOWNE LAKIERY SOPHIN I PŁYTKA BPS-96

WITAJCIE!!

Już dawno temu pisałam, że lakiery SOPHIN należą do moich ulubionych. Cenię je za jakość, konsystencje, za to że mają piękne odcienie i strukturę. Poza tym są produkowane z zasadą 5 BIG FREE, czyli nie zawierają szkodliwych dla paznokci składników. Do dzisiejszego zdobienia użyłam aż czterech z nich, jednak jednego zabrakło na zdjęciu tj. SOPHIN GOLOGRAPHIC, którego buteleczka mi się potłukła i musiałam przelać zawartość do innej. 


Te kolory są jednymi z moich ulubionych. Gdybym mogła to niebieski pojawiałby się cały czas na moich paznokciach. :)))No ale nie mogło zabraknąć jeszcze stempelków, które po naklejkach najczęściej wykorzystuję do urozmaicenia mani. 
Wzorki pochodzą z płytki, którą otrzymałam w ramach współpracy od BORN PRETTY STORE
Płytka jest oznaczona symbolem BP-96. Możecie ją dostać dokładnie TUTAJ, a kosztuje teraz 1,99$. Nie ma problemów z odbijaniem wzorków bo są dobrze wygrawerowane.


No i zapraszam na resztę zdjęć







Dziękuję firmie SOPHIN POLSKA za możliwość korzystania z tych pięknych lakierów.
Pamiętajcie o moim kodzie rabatowym w sklepie BORN PRETTY STORE 


11 komentarzy: