niedziela, 23 kwietnia 2017

MEGA BASE OD VICTORIA VYNN- TEST PO MIESIĄCU

WITAJCIE!!

Dziś chciałabym Wam pokazać zdjęcia moich pazurków po miesięcznym używaniu MEGA BASE, czyli bazy hybrydowej marki VICTORIA VYNN.


Widzicie zdjęcia powyżej???Chyba gołym okiem widać różnicę:)) Powiem Wam- jestem zachwycona tą bazą.Po pierwsze i najważniejsze paznokcie naprawdę rosną i się nie łamią. Odrastają mocniejsze. Po drugie- nie ma problemu z nakładaniem bazy ani jej zdejmowaniem, ponieważ schodzi pod wpływem acetonu. Przez ten miesiąc użytkowania dwa razy ją uzupełniałam, z czym również nie ma problemu. Wystarczy delikatnie spiłować wierzchnią warstwę i nałożyć cienką nową warstwę bazy. Nie mam porównania do baz hybrydowych budujących i wzmacniających innych firm, ale ... nawet nie chce mi się porównywać, ponieważ u mnie ta baza od VICTORIA VYNN zdała egzamin na 6!!!!! Wiem, że będę jej używała i często do niej powracała, ponieważ przez moją niedoczynność tarczycy mam często problemy z kruchymi i rozdwajającymi się paznokciami, dlatego ta baza jest dla mnie świetnym rozwiązaniem. Poza tym po 8 miesiącach stosowania hybryd stwierdzam, że to od odpowiedniego stosowania lakierów hybrydowych w dużej mierze zależy kondycja naszych paznokci. To my możemy sobie je zniszczyć przez nieumiejętnie ściąganie hybryd. Natomiast stosowanie odpowiedniej bazy pod hybrydy, która nie do końca musi być ściągania za każdym razem (bo możemy ją po prostu uzupelniać) może dodatkowo wzmocnić nasze paznokcie. A zatem??? 
Jeśli ktoś chce mieć długie i piękne paznokcie, to alternatywą może być własnie MEGA BASE od VICTORIA VYNN.







DZIĘKUJĘ FIRMIE VICTORIA VYNN ORAZ PANI OLDZE ZA MOŻLIWOŚĆ TESTOWANIA PRODUKTÓW


4 komentarze:

  1. miałam hardi z Semilaca, a teraz używam extra base z NeoNail i uważam, że jest świetna :) z Victorią jeszcze nie miałam styczności, ale czytam same pozytywne opinie na temat ich marki

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc - mam mieszane uczucia patrząc na pierwsze zdjęcia przed i po - drugie jest mocno prześwietlone, Twoja skóra ma zupełnie inny odcień i dlatego ciężko je porównywać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie , że się sprawdza u Ciebie ;) Mnie się ostatnio paskudnie zaczęły rozdwajać paznokcie ; po zimie są osłabione ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że Co się sprawdziła. Wg mnie jest identyczna jak baza Proteinowa Indigo. Gęsta konsystencja, można nimi budować. Cena również podobna. Używam ich zamiennie. ☺️ pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń